Konsultatsioonid

Kui suur on nõudlus järgmisel kuul, kahe kuu pärast? kui suur peab olema kaubavaru? Kui tihti ja kui suurte partiide kaupa tellida? Kuidas teha mõjude hindamise põhjal kogukonnale parimaid otsuseid? Kui pikaks võib meie kaupluses järjekord kasvada? Kui palju kliente võime järjekorra tõttu kaotada? Kuidas eraldada tuhandetest kannetest huvipakkuvaid kirjeid? Kui kalliks läheb maksma infosüsteemi haavatavusest tekkinud kahju? Kui palju on vaja raha, kust me selle leiame ja kui kalliks see läheb?

Aitame klientidel aru saada, mida tähendab nende käsutuses olev INFO ja kuidas selle põhjal õigeid OTSUSEID teha, kasutades selleks:

Kui mingi töö võtab arvestatava aja, siis vaatame selle koos üle. Võimalusel kohendame protsessi mõistlikumaks ja vajadusel teeme asjakohase koolituse, mis hõlmab konkreetse tööga seotud oskusi.

Võtke ühendust. Kui oskame, anname abi. Kui ei, siis ütlemegi nii.

Liitu Tallinna Arvutikooli uudiskirjaga

Saa tulevaste koolituste kohta infot esimesena

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.